Stallet o pownieridning

Idag ska jag till stallet & hjälpa till med ponnyridningen. Conce ska även få sin nya grimma :D 
Blir säkert uppdatering därifrån. Sen efter det måste jag plugga franska. 
 
men ni kan få min veckoplanering iaf;

måndag stallet
tisdag stallet & rida lektion
onsdag stallet
torsdag stallet
fredag stallet & rida igen en ridlektion & en hoppspecial 
lördag ingen aning!
söndag stallet & hjälpa till med ponnyridningen
 
Ja, mest stallet nästa vecka , haha . Men det blir bra de, va mycket med älsklings Conce & så. <3
 
Vill även tillägga att jag INTE gillar Danmarks låt som vann igår!!!! fråga mig inte varför meen aa. 
Bjuder på en bättre låt 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0