Stallet

Just nu är ja i stallet & har fått ganska mycket gjort. Conce går bara en lektion idag & det dröjer lite tills det . Så jag har borstat/ryktat honom ordentligt, mockat, smörjt träns & bara myst.
Orkar typ inte så mycket mer just nu för har grymt ont i huvudet & är typ trött i benen eller nåt haha. Tror det kan va typ sömnbrist, blir så när jag sovit för lite! ;)

Åker snart hem & pluggar engelska & NO. De flesta verkar vara läxfria men vi har snarare mer & göra än vanligt!!
Så sjukt jobbigt.
Men jaa, på måndag är betygen satta & efter det blir det nog ganska chill skulle jag tro.
Jaja, tror jag går & kollar på lektionerna lite nu, typ det endå jag orkar göra nu haha.

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0