Svaren till Fridas this/that

Nu kommer mina svar..
 
Fredag/Lördag
Sporta/slappa (haha det beror på,om det gäller ridning eller innebandy så älskar jag att sporta. annars- nää)
Godis/glass
Tacos/pizza
Ponny/storhäst
Pengar/häst
Hoppning/Dressyr
Ridkläder/vanliga kläder
Godis/chips
Cola/fanta
Shoppa/mysa hemma
Shoppa/stallet
Vänner/Hästar
 
Emelina/Emelina 
Skola/sommarlov
Tårta/kebab
bajskorv/kiss
(superbra frågor där Emelinaa)
 
Valack/sto/hingst
Katt/hund
Barbacka/sadel
Repgrimma/träns
En super pigg stor häst med överskottsenergi & som skenar iväg/en liten C-ponny som är jätte seg & svår att få fram
Blått/rött schabra
Dressyrsadel/hoppsadel
Box med skutdörr/box med vanlig dörr som man öppnar utåt
Snäll häst i boxen men jätte elak inom ridning/jätte elak i boxen men hur snäll som helst att rida
Kappahl/Cubus/H&M
ridläger/ridskola
a-ponny/d-ponny
rida ut/hoppa
rida barbacka/´rida med sadel
tacos/spagetti med köttfärssås?
åsna/zebra
spilta/box
data/mobil
rik/häst
en liten sliten ponny, som blir slagen hos sin ägare och behöver en ny ägare/världens bästa hopphäst
asså på sista, så vet jag verkligen inte. Båda kommer kosta i princip lika mycket pengar(antagligen). Eftersom den slitna ponnyn säkert behöver massa saker för att bli frisk(Beror förstås HUR illa det är). Sen så har hopphästen större chans att få det bättre än den slitna ponnyn, men samtidigt så ifall jag skulle ta hopphästen så skulle jag ju utvecklas mer osv , kunna åka ut & tävla oså ... så jag vet inte vad ni hade valt, men jag har ingen aning! 
 
 
TACK, så jättemycket för alla bra frågor :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Lundin

sv; Det var det verkligen! :D

2013-05-28 @ 18:43:06
URL: http://manyways.blogg.se
Postat av: Ida

SV: Känner verkligen igen den där känslan när man inte vet vad man ska skriva om ridpasset. Gillar inte heller att skriva om dom flesta ridpass överhuvudtaget... ;)

2013-05-28 @ 19:47:26
URL: http://Gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0