Träffade Donja idaag <3

TADAM, sista torsdagen i skolan genomförd och det gick helt okeeeej ;) Fast såklart hann jag inte göra klart engelskan så måste göra den nuu! JAG ORKAR INTE. Men sista läxan innan sommarlovet iallfall.
 
O Donja va inne i stallet idag så kunde borsta och pussa lite på henne. Även fast det inte vart så länge, åhhh saknar ponnyyn nu redan nu :(( Det är det som är så tråkigt med bete, när hästarna bara går i hagen och inte kommer ner till stallet. Fast Donja tycker nog att det är as skönt ;D +man kan ta massa fina bilder i sommarhagen
 
Kan också meddela er att jag inte får någon sovmorgon imorn :/ Måste göra klart ett bildarbete, usch! Känns inte som det kommer bli en bra dag imorn asså. Måste till skolan innan skolan ens börjar OCH sen göra en engelska redovisning (som jag inte ens skrivit klart än). Men hemkuskapen blir bra, för då ska vi äta glassen jag & Frida gjorde förra gången :D :D  och på innebandy har vi föräldramatch xd döööör. Men aja ska plugga nu och sen soooooooova. Ha det bra läsisar!
 
kan skriva det hur många gånger som helst, hon är så jäkla fiiiiin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0