well hello

tjo bloggen. Haft en bra dag alla ? 
Det har nog jag. Först va jag med Frida & vi typ gick ner till centrum & åt glass & snacka lite. Efter det bussen till stallet & betessläpp . Fick släppa Tessie, och hon skötte sig bra haha. ;) Nästan för bra. Det var inte så mycket fart i hästarna som man kanske hoppats på men jag & Emma stannade kvar ett tag , till halv 7 och dem dampa faktiskt rätt mycket när alla gått! :D
Fast min kamera dog efter ett tag & världens bästa bilder blev det nog inte hahaha. Men bilder blev det iallafall!!
Ska försöka ladda upp dem på datan så ni får se. 
 
Imorn blir det stallet igen & jag ska hjälpa till på ponnyridningen. US-möte tror jag oxå att det är. 
 
Sen resten av dagen vet jag inte riktigt ad jag gör av. Får se. 
Jag vet förresten att jag måste skriva om ridpassen, men jag tycker det är det tråkigaste som finns & speciellt då när det går dåligt. / mindre bra
Men sen vet jag ju att ni vill läsa om det. Så ska försöka!

betessläppet 2012
 
kram & godnatt
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E L I N

Ja visst gör den, brukar bara ibland sitta o lukta på den hehe :)
kram <3

2013-05-25 @ 22:36:40
URL: http://elinwiman.blogg.se
Postat av: Mathilda Carlström

sv: Jag vet inte mer än du haha. Hoppas det!! Jag var på Take Me Home Tour här i Sverige och jag dör det var SÅ HIMMLA BRA!! Vi får hålla tummarna at du får biljetter till nästa event, seriöst det är värt alla pengar i världen! x

2013-05-26 @ 00:13:00
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0