Det finns 3 hästar i mitt liv

Jag har 3 favorithästar, alla b-ponnysar. Det är dem här ponnysarna som betyder allra mest för mig.
Det är dem här ponnysarna jag mest lägger upp bilder på. <3 Tänkte att ni kanske vill ha lite bättre koll på dem!
 
Min sköthäst Concorde:
Conce har jag varit skötare på i lite mer än 1 år nu tror jag. Jag började som andraskötare & är nu förstaskötare.
Conce är världens gulligaste russ som dock snart fyller 26. Men har är väldigt pigg, väldigt stel & blir jättesur om man kräver nåt av honom. Men just därför passar han sjukt bra till dem små ryttarna, som inte alls kräver mycket.
Jag älskar ju att rida honom oavsett, hhaha ;) Och jag är ju skötare på honom för att borsta, mocka & ,massa sånt ju!
 
Sen min föredetta sköthäst Twister:
(Bullen & Twister)
Den här lilla envisa welshmountain ponnyn var jag andraskötare på i 2 år, sen slutadem han som ridskolehäst ett tag men nu är han tillbaka. Men då hade jag blivit skötare på Concorde & då kan man ju inte bara sluta på honom, jag älskade & älskar Conce oxå, så jag blev kvar på Conce.
Twister är iaf envis att rida men underbar att borsta, så som jag vill ha honom. Jag gillar envisa ponnysar trots att jag inte är världens bästa på att rida dem! Har skrivit ett långt inlägg om min & hans story HÄR
 
Till sist min lägerponny från i somras, Cyganek II:
Cyganek II, Zigge, är litegrann som Twister. Envis(fast inte lika mycket) & sen snäll & mysig att borsta.
En häst med ett stort hjärta & världens bästa(delad med Conce & Twister).
Har gjort ett inlägg som kommer upp snart, om just den här ponnyn. Så ni får vänta lite, men snart så!
 
 
 
 
Nu kanske ni iallafall har liite koll på mina hästar. Så de inte blir att jag lägger upp en ´MASSA olika hästar som ni inte har en aning om vilka det är.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia ▲

sv: Tack så jätte mycket! Allt bra med er? :)

2013-03-01 @ 17:43:18
URL: http://www.eemiliakarlssson.blogg.se/
Postat av: Elsa

Sv: Ja verkligen, allt blir så mycket roligare när solen skiner! :)

2013-03-01 @ 19:50:55
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se
Postat av: Maya Parnevik-Muth

Hej! Jag driver bloggen www.parnevikmaya.blogg.se! Det skulle vara sjukt kul om du titta in och slängde in en kommentar när du ändå är där ;) Hoppas det är just din typ av blogg och att du stannar kvar! ;)

2013-03-01 @ 21:30:28
URL: http://parnevikmaya.blogg.se
Postat av: Emmy

hej! Det skulle vara sjukt gulligt om du klicka in på min blogg. Varje dag kämpar jag mig upp. I min blogg skriver jag om mode, hästar, när jag är modell, statist och dubbare. Detta är ingen vanlig blogg! Det är Emmy Parneviks! Tror bloggen skulle passa dig. Tror du kommer gilla den ;) Skulle även vara kul om du slängde in en kommentar!

2013-03-02 @ 09:44:18
URL: http://www.emmypparnevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0