Älskade, älskade Twister

Jo, jag är lite efter med att berätta. Men ni vet min första favoritponny? Som jag skrev om HÄR.
Han ska flytta. Till skåne, och bli sällskapshäst.
Så var det meningen att det skulle bli i höstas/somras oxå. Men det blev inte så.
Men nu så är det bestämt. Han ska till Ninnis kompis i skåne och bli sållskapshäst.
Tror inte han kommer ogilla det kasnke, slippa ridas osv. Han kommer slippa bråka med en ryttare och bara gå i en hage. Förhoppnningsvis får han uppmärksamhet som att bli borstad mycket iaf, för det gillar han iaf.
Men han ska flytta dit för att han är för envis med dem små & Ninni anser att ingen vill rida honom(fast det finns faktiskt ändå barn som har honom som favorit och vill rida honom)
Så han funkar inte på ridskolan längre.
 
Jag kanske inte visar det så mycket än, men jag är så jävla sjukt ledsen. Jag har nyss lämnat en skitviktig person, Pelle . Nu ska jag lämna en till. Alltså visst, han ska inte dö. Men vad hjälper det ? Han ska bo i SKÅNE, och jag bor typ i Stockholm. Det är inte så att jag kan hälsa på honom när jag vill direkt. Undrar om jag nånsin ser honom igen efter jag åkt. För när jag tänker efter, det är ju fan inte säkert?!
Jag kommer alltså kanske snart se honom för sista gången. Och det värsta är att jag inte vet NÄR han åker, alltså vet jag inte när jag ska säga hejdå till honom. Så jag gör det varje gång ja är i stallet.
 
Jag älskar dig Twister, kommer jag alltid göra. Du anar inte hur mycket du har gett mig <3
sista bilden är tagen av Nora !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0