GODMORGON

Hittar inte min kameraladdare , så kan varken ladda upp bilder på datan eller ladda kameran(batteriet är slut oxå) jag får paniiik seriöst letat överallt, den kan finnas i stallet om jag har tur men aa ingen aning. 
 
Aja, idag är det söndag så jag har typ sovit massa och de har varit asskönt haha, tror jag drar ut o springer men jag har världens träningsverk i benen sen innebandyn i fredags så vi får se. Annars gör jag väl inget speciellt skulle jag tro, ta de lugnt eller nåt. Ja det är oklart iaf. 
asså ååååh Zerrie är förlovade så glad för dem <3 
 
Imorn iaf är våran första helt vanliga skolvecka efter schemat haha. På onsdag är det hemkunskap och det är samma grupper som förra året så jag är extremt taggad haha 
Åker även till stallet nästa vecka så jag får träffa ponniiii igen 
 
Sen kom jag inte på vad jag skulle skriva mer så ja hejdå 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0