Grym update idag

Känner på mig att det blir riktigt grym update idag, speciellt från Jennys sida - bara appen fungerar.
Men jaja, jag ska bara vara hemma & va med Emma. Chill.
Vi får se vadvi hittar på :)
 
Annars görjag inte så mycket just nu, sitter i onepiece vid datan, lyssnar på spotify & äter choklad. Jo det är härligt, ett riktigt Frida sportlov xd Hahah, men går snart härifrån . Men imorn ska jag nog oxå vara hemma, sen blire träning. Torsdag blir det stallet, får inte bara lata mig ju ;)
Fredag har jag inte bestämt ännu, men antingen stallet eller bara hemma som vanligt.
Har inte så mkt intressant att skriva, men hade lust att blogga ändå. Det blir några tidsinställda tror jag, haha ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maya

Checka gärna in på min blogg- www.parnevikmaya.blogg.se

2013-02-26 @ 09:26:32
URL: http://www.parnevikmaya.blogg.se
Postat av: Jonna

Tack!
Ja, det är mina :D

2013-02-26 @ 14:19:26
URL: http://www.jumpinginsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0