Oj ;0

Oups, idag har vi inte varit så duktiga på uppdatera
Amen iaf, idag har jag gått i skolan lääänge; till 15.30
Sen har jag tränat innebandy vilket inte gick speciellt bra idag, spelade som en elefant eller nåt.. så jävla klumpig.
 
Men jag är hemma & chillar nu. Ska göra en massa läxor, svenska, matte, franska.
Mycket ska göras och endå sitter jag här. Idiot, som vanligt.
 
 
Random bild på finaste hästen.
 
 
Tänkte även skriva om gårdagens ridpass.
 Red ju Romeo & vi hade dressyr. Jobbade mkt på stora mittvolten & flyttade för skänkeln, gjorde framdelsvändningar, ställde. Asså resultatet är jag väl inte speciellt nöjd med- gick otroligt långsamt i skritt & trav. Sen hade jag behövt jobba mer med innerskänkeln för volten blev lite liten. Men kämpade iaf hela tiden & nån gång kändes det helt OK.
Kanske hade behövt vara lite tydligar och så ,  det var ju inte driekt Romeos fel att det inte gick som jag hade hoppats. ;)
Me som sagt så kände jag att jag fick ut nåt av lektionen. Det här var bra träning för mig, jag behöver helt klart mer dressyr & funderar faktiskt på att byta från hopp till dressyrspecialen. Men vi får se ;)
Romeo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lifeaslina.webblogg.se

- Ja visst har de! :D

2013-02-06 @ 20:50:27
URL: http://lifeaslina.webblogg.se
Postat av: jennifer

söta bilder :)

2013-02-06 @ 22:59:42
URL: http://nattstad.se/squats
Postat av: Noomie Sundell

tack :D

2013-02-07 @ 11:21:58
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0