Sportlovsvecka

Nu är det ju sportlov, wihoo!
Fast det blir inte bara chill & away från skolarbete, utan måste pluggish lite oxå.
Tänkte att imorn ska jag försöka hinna göra klart allt. Känns bra, då har ja resten av veckan kvar att bara ha de sköönt. Sen har jag inte så mkt inplanerat, stallet nåra dagar iaf, vet inte exakt vilka. Men det får vi se ;-)
Sen kommer jag antagligen mysa & ha roligt  Frida & Emma, som även är mina grannar & 2 av mina bästa vänner sedan länge.
Nåt sånt, inblandat med träningar & lite så. Blir nog perfekt! Längtar även till att få testa nya klubban + skorna oxå.
#loveit
 
Annars, idag; vanlig dag med gymanstik träning. Ska försöka tala om för Sofia att jag ska sluta **hejja mig**
Aja, ni får ha det bra & så ska jag göra lite tidsinställda som kommer upp i veckan. Brao brao
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Vilken fin blogg ni har :)
Kika gärna in på min! Kram Tova <3

2013-02-24 @ 12:14:33
URL: http://muppryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0