Veckoplanering

Mina planer för nästa vecka!;
 
 
Måndag: Träning(gymnastik)
Tisdag: Ridlektion(tror att det är teori!)
Onsdag: Träning(innebandy) 
Torsdag:
Stallet & sköta om bästa Concorde♥
Fredag:  Stallet & hoppspecial
Lördag: Chill eller stallet - inga planer
Söndag: Träning(gymnastik) eller så slipper jag den för att det är så jävla mkt träningar hela
tiden.
 
Ja, så ser iaf min vecka ut; och det gör det typ varje vecka. Men då har ni lite koll iaf xd sen finns det ju massa annat som läxor att göra, så det blir lite mer ju.. men förutom plugg & skolan så är det detta som gäller! :D
Sen fyller min kära bloggpartner & bästavän år imorn oxå. Fjortis blir hon! Ni får gratta henne imorn ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

sv: tack!:D

2013-02-10 @ 20:44:06
URL: http://jjuliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0