Weekend

Veckan är snart slut. Helgen är snart slut. Imorgon börjar en ny vecka, med nya tag. Imorgon fyller jag 14år. Så idag är det sista dagen som 13åring. Haha ;P Men helgen har varit bra (y) Dålig början på dagen på Lördagen men slutade bra. Först en katasrof match från min sida. Men tillbringade sedan eftermiddagen på Hööks och Ikea. På Hööks köpte jag födelsedagspresenter som jag får imorgon. thihi ;D och Ikea lite saker till mitt rum. Avslutade Lördagen med pizza och godis framför Melodifestivalen. Mysigt!
Idag har jag storstädat mitt rum och fått upp sakerna jag köpte igår. Och sedan nu typ eftermiddag/kväll spelat en grym match. åh, mitt lag är bäst<3
Nu ska jag titta på Ponnyakuten och sedan kolla lite i mobilen. Sen sova och hoppas att nästa vecka blir awesome!
 
                                                                              

Kommentarer
Postat av: Elvira

sv: tack :)

2013-02-10 @ 22:10:58
URL: http://toppryttare.nu
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv. Kul att du tycker det! :D

2013-02-10 @ 23:10:51
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0