Floorball

Vart på match i Eskilstuna mot IK Standard. Vi vann med 15-1. Jag gjorde en okej insats och är nöjd. Det blir bra när jag väll sätter fart i benen och springer -inte joggar. Kan också tillägga att en i Standard gick i samma klass som mig i fyran.
Failade lite idag också. Jag fick inte med mig min vita matchtröja till Eskilstuna. Jag trodde vi skulle va svarta, men såklart skulle vi vara vita.(och det var inte bara att åka hem och hämta den eftersom vi var i Eskilstuna) FAIL. Men som tur va lyckades vi lösa problemet med att pappa fick åka och köpa en vit tröja och så tejpa vi numret. Haha, ibland är man ju ganska klumpig ;P
 
Nu tänkte jag kika in på lite bloggar för att hämta insperation till roligare inlägg, så vi hörs senare under kvällen!
 
                                                                           
 

Kommentarer
Postat av: Fluffponnys ♥

SV: Jadu, inte alls mycket faktiskt ;) Runt 500kr för allting!

2013-01-12 @ 18:38:57
URL: http://www.fluffponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0