Goder afton mannar

Sitter lite vid datan, det tycker jag ja är värd en lång skoldag som denna. Men sen tog den slut iaf, och här sitter jag.
Vilken poet jag är asso.
Nejmen, ska gå till Emma hade jag tänkt, går dit efter maten. Vi bor grannar you know ;)
Tänkte göra lite fler tidsinställda, om jag kommer på nåt ämne. Har ni några tips??
 
För övrigt är jag väldigt trött och går nog och lägger mig ganska tidigt idag, nån timme tidigare än vanligt iaf.
 
Har lixom inget att skriva om så jag säger väl adjö då
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Oj, vad roligt! Kul när man märket att hästarna är släkt! :)
Hittade för ett tag sen också en av Augusts helbröder.

2013-01-09 @ 18:39:56
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0