Sängen väntar - och skolan

Yes, imorn första skoldagen på hela året, tankar kring det? Jo, ganska taggad.
Skola = vardagliga rutiner. Vet vad man ska göra varje dag & det blir inte "Jaha, vad händer idag?!"
Sen saknar jag ju alla fina vänner som jag inte träffat på lovet.
Och nu när det är nytt år, ska jag satsa mer på betygen än förra terminen. Vet att jag tänkte satsa på dem då men så blev de inte & lämna in massa blajj till inlämningsuppgifter. OUUUPSS. Men nu är det 2013 , nytt år , nya betyg.
Dock har jag inte sett mina betyg ännu men jag lovar att det inte kommer va ett enda A, så då är det bara njae sådär intressant, typ.
(Anledningen till att jag inte sett dem var att jag inte var med på den förlängda skoldagen, avslutningen när dem delades ut; jag var i stallet & skulle tävla VK-cupen, mammas tillåtelse dårå;))
Aja, så ganska taggad. Men orkar däremot inte gå upp tidigt, vakna typ 9 elr nåt idag så det är inte så farligt iaf.
 
Har även gjort en hel del tidsinställda idag & igår och dem kommer upp framöver ;-) Blir fler snart när jag har tid!
 
& sedan så är det ju ridning imorn oxå , wihooooo
Tror dessutom jag väljer först, att jag står högst upp på listan .. har tänkt välja Citrina, Pelle, Kanel eller Joje då.
Är mest sugen på dressyr så de är vad jag hoppas på :)
Ska prata med Jenny om att typ filma varandras lektioner så de kommer upp i videobloggar oxå, låter de bra??
 
Men vi syns tomorrow iaf, c ya
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu är DAGENS BLOGG avgjord, gå in och kolla om du vann och glöm inte att anmäla dig igen!
Kram!

2013-01-07 @ 21:41:36
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0