Trupp Nova i mitt hjärta <3

Som ni säkert inte vet så gick jag i Trupp Stjärna/Nova förut inom trupp gymnastiken, 2 grupper som tränade & ibland tävlade tillsammans och hade jättekul! Just då hade jag det ganska bra med bästa tränarna osv.
Sen så skulle vi splittras, alla typ grät skitmycket . Även jag. Det var precis när vårterminen 2012 skulle ta slut.
Asså fatta aldrig hur kul vi hade. Nu är det borta och jag fick börja träna hos Trupp Volta, andra tränare & andra gymnaster. Går fortfarande där och trivs helt ärligt inte riktigt. Inge fel sådär lixom, alla är väl snälla och så men ändå.
Jag ville från början sluta i gymnastik när Stjärna & Nova splittrades men fick inte. Isåfall var kravet att hitta en ny sport. Låter enkelt, men ingen sport känns riktigt "Frida".
Såklart jag har ridningen men mina föräldrar vill att jag ska ha nåt mer ändå.
 
Nu kanske jag har hittat en ny, eller jag provar iaf. Innebandy.
Tycker det va rätt kul i fredags och ska prova några gånger till. Så får vi se om jag börjar, isåfall slutar jag med gymnastiken .
Gärna så bestämmer jag mig ganska snart så tränarna(gymnastik) inte planerar in mig i massa tävlingar osv osv, har absolut ingen lust med det.
 
Saknar våran fina Nova
Frän ett jubileum typ, vi fick visa upp massa ^
En bild på mig, Frida & Evelyn ^
Tävlingsfrisyr! ^
♥Sötaste Frida & Lovisa^
Usch vad ful den under är, men bjuder. Det är ju från sista träningen trots allt haha
ALLRA SISTA GRUPPFOTOT, PÅ ALLRA SISTA TÄVLINGEN♥
 
 

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: jaha okej

2013-01-22 @ 15:24:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Friskey

inge kul att fortsätta med något som inte längre känns kul. Man ska inte behöva känna sig tvingad! Hoppas du hittar någon annan sport som känns roligare :)

2013-01-22 @ 15:38:44
URL: http://friskey.weride.se
Postat av: Anonym

fin blogg! allt bra?

2013-01-22 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0