Yesterday, Today and Tomorrow

Har verkligen inte fått tid eller tagit mig tid till att blogga ordentligt, men nu så gör jag ett försök! ;D Igår var jag ju i stallet hela eftermiddagen/kvällen. Tävlade ju Romeo, kom på delad 4:e plats. Nöjd. Imorgon skriver jag ett inlägg om det! :)
Idag var det lååång dag i skolan och sedan 2träningar. Båda träningarna gick hyfsat bra ;) Fast vi var väldigt några på båda träningarna. Många sjuka, hoppas jag inte själv blir sjuk, det är ju DM i helgen :D Taggaa!
Söt eller söt?
 
Planerna för imorgon blir hemma och plugg. Tyvärr inget stall, men ibland så måste skolan gå före. Tyvärr :( Tyska prov på fredag och det känns viktigt.
 
                                                                                  
 
 

Kommentarer
Postat av: Noomie Sundell

Tack så mycket :D Er header var också fin, och vilken söt kissemiss!!

2013-01-31 @ 17:10:10
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0