17 dagar kvar till GRÄLLSTTAAAAA

jag & Zigge förra året. han passade mig asbra! Men jag kommer nog inte kunna ha honom iår, han är lite liten både för mig & för att passa i gruppen. Men jag är superglad att jag fick honom förra året ♥ han är absolut en av de bästa hästar jag träffat! Hoppas jag får en häst jag klickar med iår igen.. men än sålänge har jag inte hittat nån som känns perfekt för mig. Men det hoppas jag isf jag gör där. 
 
Asså seriöst.. längtar så sjuuukt mycket till Grällsta! Jag tänker på Grällsta varje dag , o det känns som om det tar en evighet. Det är mer än 2 veckor kvar... jag döööör
 
Men jaja, vi släpper det. 
Igår så var jag & Emma i stallet & fotade lite vid sommarhagarna & nere vid Conce. Blev säkert nån bra bild iaf men vi tog dem på Emmas kamera eftersom min är spårlöst försvunnen(!!) Men när jag fått dem så lägger jag upp dem här ;) 
Idag däremot vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det blir kanske att först åka en sväng till stallet för att se om min väska är där, tror jag glömde den igår. Sen får vi se. Har jag inget att göra kanske jag drar ut & springer. Sola skulle oxå va skönt. 
 
Men vi får synas senare, kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst :D

2013-07-03 @ 11:34:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Cornelia

Väskan är kvar i stallet :)

Svar: haha okej tack!
mylittleponi.blogg.se

2013-07-03 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0