2 juli 2013

Idag är det den 2 juli och alltså 18 dagar kvar till Grällsta! ÅÅÅHH asså så sjukt taggad! Har försökt tänka på hästar jag ska önska & jag tror det blir Palle & Polon. Jag vet inte riktigt om det är hästar som passar mig men det får vi väl se! 
Asså det känns askonstigt att åka till Grällsta så sent på sommaren. Förra äret var det nästan precis när sommarlovet börjat men nu tar det ju aslång tid. Jag håller på att döööööööö
Men sen måste jag till hööks innan Grällsta oxå, blir typ i helgen. Måste köpa ny ridhjälm & sen lite andra småsaker. Har inte tänkt på vilken sort utan jag tar den som sitter bäst på mitt huvud haha. Tänkte först köpa schabrak + grimma till Grällsta oxå eftersom dem som finns där är GRÄSLIGA. Men vi får se hur det blir, antaglien så skippar jag det. 
 
Palle
Polon
 
Idag ska jag åka till stallet med Emma. Om det inte börjar regna ska vi fota lite vid sommarhagarna & typ ha picknick där. Det verkar fett myyyys haha :D 
Ska även lämna lite US pengar till Wilma. Vi är där en stund & sen får vi se när vi åker hem. 
Frida har precis åkt iväg o blir borta resten av sommaren(blääää) & Emma kommit hem från Danmark. Så nu äre Emma jag är med haha ;) 
Aja, blir skönt att åka till stallet idag! Måste pussa på bebis ponnyn oxå <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0