godmorgon

Hej gänget ! Har varit upp en stund, fixat lite med 20 days saken osv. Tänkte att lite omväxling med One direction skulle va bra när jag tjatar om Grällsta hela tiden. Aja, Jag tänkte iaf idag först ut & springa lite, sen direkt efter det hoppa i poolen & sen i duschen - bra plan va haha?
Sen får vi se lite, men aa. Men det är inte ens säkert att jag kommer ut & springer. Det är svårt att övertala mig själv till det. :p Men att bada efter gör de lite enklare iaf. 
Men det kommer lite uppdatering om de sen. 
åååh längtar till hela låten "Best song ever" kommer ut, den 22 juli. Då är vi på grällsta så jag kommer väcka alla i stugan genom att sätta på låten hehe. Men man fick höra lite av den i This is us trailern , så här är lite av låten som nån har tagit därifrån . :p hihi, enligt mig låter den väldigt bra! Låtnamnet var däremot inte det bästa kanske
 
Aja, tänkte bara säga hej & lite så . Syns senare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0