lite allt möjligt

Ja, jag varit hemma den här veckan med Emma. Typ sett gossip girl på varje morgon & kvällen. Har typ sett hälften av allting- för andra gången. Men det finns ju massa man glömmer eller missar första gången :p 
Aja, i måndags var jag med Emma & vi var ute med kaninerna typ hela dagen. Supemysigt. Vi får ta hand om Bullen & Roffe om vi vill nu när Frida är på sportscamp. Hennes föräldrar är hemma men dem jobbar ;)
Aja, sen i tisdags var jag med Emma & Bullen o vi va hemma & vi bla. badade & så. Sen igår hjälpte jag Emma & packa till Grällsta. Hon åker på lördag! :) 
 
Idag vet jag inte riktigt, Är väl hemma med mig själv & kanske drar ut & springer eller nåt. Fast jag kan lova att det blir aatt jag sitter vid datan hela dagen, typ kolllar gossip girl.. woooops. Men kanske får dra ut till kaninerna, då är jag iaf ute. 
 
Men är så sjukt taggad på Grällsta just nu. Vill helst ha Polon har jag kommit fram till, tror jag iallafall. Men det kommer kännas sjukt svårt att se nån annan med Zigge.. men trots de kan jag inte ha han . Önskar bara pållen va större <3 
jaja, tjatar massa om grällsta nu men herreguuuuuud  :0
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0