tjena tjena

Hinner typ inte blogga så mycket,.. eller jag gör iallafall inte det. Men lite ordentliga inlägg är ju iaf bättre än mobilinlägg, right ?
Igår så åkte jag inte till stallet utan va med Emma på förmiddagen & sen typ kollade jag på gossip girl på kvällen. Asså jag har ju redan sett klart det & jaa, det får jag panik av så nu ska jag se allt från början hahahah är på avsnitt 8 eller nåt sånt. Asså jag kan inte börja se nån annan serie,, jag vet inte varför men ja. Så det har jag dampkollat lite. Men jag åker till stallet idag istället och hämtar min väska. Sen får vi se vad som händer. 
Ska ju försöka uppdatera lite till idag så de inte blir ett inlägg /dag . ;)
Blir lite tråkigt kanske :p 
why so serious?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

har du egen häst eller hjälper du någon? =)

2013-07-05 @ 14:32:29
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Alva

Sv; Tack så mycket! :D
Allt bra då? :)

2013-07-05 @ 16:56:55
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0