4h 28min

Bara 4h 28min kvar tills Sportlovet är slut. Känns skönt att komma in i vardagen(ridlektionerna börjar igen :D), men skolan nej tack! Fast jag är endå helt okej taggad på skolan. Ska verkligen försöka jobba på lektionerna, för vad tjänar jag på att bara sitta och göra nada? Så kom igen nu Jenny ;) xD
 
Haft en bra dag, spelat match som gick okej och sen chillat. Och nu titta på Tv och äta kakor :3 Thihi, ska passa på innan veckan börjar. Nej. Inga sötsaker på vardagarna.
 
Haha, det här inlägget blir rörigt, men ibland så ;) Har dessutom äntligen bokat ridläger till i sommar. Hej Grällsta. Hej Rusalka. <3 Kommer bli superdupermega bra :D
finaste Rusalka!<3 i sommar så ses vi igen
                                                               
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Götz

SV: Tack så mycket! :D

2013-03-03 @ 22:33:24
URL: http://ponnyguld.devote.se
Postat av: Emma

Vilken vecka ska du på? :)

Svar: både Jenny & jag ska på grc vecka 30 , hoppläger :)//Frida
mylittleponi.blogg.se

2013-03-04 @ 16:39:00
URL: http://emmascrazylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0