glaad tjej hej

Har varit alldeles hyper today i stallet, helt sjukt. Såå glad över allt & ingenting. 
Jenny skulle förresten rida Bella idag i galoppsadel men Bella hade typ bränt sig på ryggen eller nåt. Så hon fick rida Ramona. Åh herre det syntes att Jenny tyckte om ponnyn. ;)
Hon log under hela ridpasset , supergullig. <3 
Själv hann jag smörja både sadel & träns, Conce gick i hagen eftersom han inte gick nåra lektioner så jag kunde inte borsta honom. Men sen kom han in eftersom han är inne på natten(till skillnad från dem andra hästarna som är i sommarhagen) och han stod i box! Så himla gullig & såg så nöjd ut. Fönster hade han oxå , så han stod och titta ut genom det. Glad ponny som är van vid liten spilta!! 
Jag är sjukt glad just nu, och inte bara jag ju, Jenny & Conce & förhoppningsvis ni med. 
Aja, ska duscha nu. Hörs imorn
 
 
Maja & Jenny, Maja fyller ju år idag! Hon har bla. fått en Londonresa . Guuud vad alla ska åka dit, blir sjukt avis! :(
 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

haha varje gång jag går in på din blogg får jag my little ponny låten i huvet :D

2013-05-27 @ 22:21:37
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0