Jennys svar (2)

Nu kommer del 2, baaam ;D
 
Berätta om 3 bloggar som du läser dagligen och varför du tycker dem är bra? :)
Läser ganska många bloggar dagligen men tänkte jag berättar om 3.
Idas blogg läser jag för att ÄLSKAR hennes ponnysar. Sedan för att hon skriver väldigt bra, varierade inlägg osv. 
Lisas blogg, vet jag inte riktigt varför jag läser. Kan inte rikitgt beskriva. Men jag gillar den ;)
Almas blogg, där finns det ytterligen en till super fin ponny. *kär* Så fin är den! Sen gillar jag upplägget, inläggen och lite så ;)
 
Sen läsar jag MÅNGA fler bloggar också :D
 
Favoritaffär?
Gina tricot och Hollister tror jag :) och Victoria Secret
 
I vilket innebandylag spelar du?
Jag spelar i Nyvkarns IF F0001 och ibland även med Nykvarns IF P99 :D
 
Hur kom det sig att du började med innebandy? Har du och Frida spelat olika länge? Hur länga var i så fall?
Jag började spela innebandy när jag var 9år kanske. Det var typ prova på träning och så fortsatte jag. Men sen slutade jag spela förra året men började i ett annat lag i höstas. 
 
Hur många besökare har ni dagligen?
Det får vara hemligt ;)
 
Vad är det bästa med att blogga?
Jag vet inte riktigt, men det är väll att få skriva och sen få kommentarer från läsarna :D
 
Favorit färger?
Röd, rosa och blå
 
Gillar ni Victoria Seacret Body Mists?
Ja, absolut
 
Om ni skulle beskriva varandra med tre ord vad skulle det vara?
Om jag skulle beskriva Frida med 3 ord skulle jag nog säga: happiness, amazing and sister<3
men alltså, ni förstår nog inte HUR mycket frida är för mig, mer än ni någonsin kommer förstå
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0