Stallet osv

Hallåååå
Idag har jag ju varit i stallet och ridit Tessie, ramla av bland annat haha.
Men kommer berätta om det här ridpasset , inte just nu bara!;)
Sen så fick jag rida ner Brenton från sommarhagen(och Tessie upp såklart) och jag kom upp på Brenton barbacka. Så alltså slått mitt rekord igen!!
En till sak jag vill berätta är att jag ska tävla Joje på tiddag, 70 cm. Är rätt taggad!

& imorn blir det stallet HELA dagen. Skötardag som vi i US håller i för alla skötare . Lära känna varandra massa k& ha kul. :D blir super, men om vädret inte blir bra blir nog inte dagen det heller.. Och som det ser ut nu, så kommer det bli dåligt väder .. :/

Aja, godnatt sålänge..hörs imorn!

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0