(:

Dear bloggläsare,
(xd)
Idag fyller ju världens bästa bloggpartner & vän 14 år , grattis ännu en gång!♥
Gav henne födelsedagspresenten i skolan och hoppas hon tyckte om den ;)
Sen hoppas jag att hennes dag varit underbar, hon åkte till stallet & det är klart bästa stället ju så det  tror jag!
 
Jag sj har oxå haft det brao, nu på eftermiddan tränade jag igen ; som vanligt på måndagar 1 h fys & 1 h fristående.
På friståendet chillade jag och Frida mest eftersom vi inte hade nån plats idag osv.
Sen på fysen så körde vi först en massa cirkelfys aslänge & sen tävlade alla i plankan och moi vann! Stod i lite drygt 8  min så var bäst av alla i andra gruppen oxå . Mowahhaha
 
Men ja, gillar mondays träningar.. det är inga jobbiga tränare där och vi kör inget jobbigt (förutom fysen ofc)
 
Så det är bra! :D ska även försöka tala om att jag ska sluta för min tränare Sofia,, ser framför mig att hon kommer bli skitsur :I
typ bah "amen vi behöver ju deeejj, du får inte sluta. Vi är ett lag" nåt sånt. Men shit to you, jag hatar gymnastik numera.
 
 
Tomorrow
 
Imorn blire stallet & ridlektion; vi har teori tror jag.
Sen ska jag äntligen få skåp i stallet oxå. Finally ;D  Ska ge Sofia B pengar imorn så ska jag få hennes nyckel när hon tömt hela skåpet.. superbra!!
Annars är nog morgondagen som vanligt, men massa liveupdate always.. det gillar ni va??
 
Så... c ya tomorrow, ska lägga mig tidigt så jag hinner se ett avsnitt av gossip girl!
ska även sköta om älsklingen imorn, faan då blire storjobb!
Ingen lat Frida här inte,, eller inte imorn iaf xd
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Söt ponny :)

Vill du börja tjäna pengar på din blogg? Jag tjänar in några tusenlappar i månaden genom Blogvertiser, du hittar dem på den här länken: http://click.adrecord.com/?p=43&c=13068

Ha en bra dag! /Josefin

2013-02-12 @ 13:08:41
URL: http://hoppryttarejed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0