Hola

inte för att jag har spanska eller nåt, men men
 
Nu är iaf hemma från skolan, fick sluta 30 min tidigare eftersom jag hade franskaprov första & sista lektionen och kollade bara igenom allt snabbt på sista.
Idag är det innebandy träning och ja hoppas att det går bättre idag än vad det brukar göra. Känner mig iaf taggad. :D
Sen har jag en hel del plugg att göra, men tror jag endå bara gör NO & franska idag, hehe.
 
Ska försöka göra nåt tidsinställt oxå, listan börjar bli lite tom. ;)
Har iaf en del idéer. men frågar endå: Vad vill ni att jag ska göra ett inlägg om??
 
 
Har verkligen lust med den nya headern & designen nu, men det är nog inte påbörjat ännu.. vi börjar fota en till bild typ så det får vänta lite:p men vi har massa idéer om den & tror den kan bli riktigt grym! :D
Så de är bara & vänta..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0