Fixar lite med bilderna

Heeeej
Jag håller på att fixa med bilderna nu, det tar tid haha men snart har vi nog en del tidsinställda fixade.
Grejen är att datan är grymt trög när man ska ladda upp bilder till inläggen så ja, det går inte speciellt snabbt!
 
Men idag har varit en helt ok dag, inte bästa dagen precis men den har väl vart bra.
Dock så ska ännu en häst till bort imorn , Epona. Hon är privathäst men har varit ridskolehäst tidigare. Fast jag har aldrig ridit henne ;)
Jenny däremot var ju medryttare på henne för inte så längesen, kommer ni ihåg det??
Här har ni henne iaf, grymt fin är hon!
 
Men nu ska jag fortsätta fixa med bilderna och sen typ plugga. Kan behövas ;)
Jag var ju i stallet bara en kort stund idag men hann iaf rykta igenom Conce ordentligt. Hoppas han iaf är hyfsat ren imorn så det underlättar lite när jag ska göra iordning honom för tävling!
Beställt "knoppare" oxå för 5 kr haha, Emme ska knoppa åt mig! Då slipper jag iaf tänka på det hehe
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0