Louis<3

Hallåå! :D  har haft en bra dag i skolan. Idrotten har iallfall nog aldrig varit så rolig! ;D xd haha, inte riktigt kanske men typ x)
 
Sen hade vi No-prov och jag gjorde värsta missarna, haha Ulrika måste skratta ihjäl sig när hon läser vad jag skrivit.. haha ;) Men det gick iallfall DÅLIGT'
 
Sedan har det ju kommit två nya hästar till ridskolan som jag såg för första gången idag. Romona och Tesiree. Romona gillar jag mest av dem, jag tänker på Rusalka när jag ser henne. Men tycker båda är superfina! Och det är super bra med två nya ponnysar till de lite mindre ryttarna :) Annars skötte jag Donja. Borstade, putsade och mockade. Bästa ponnyn<3
 
Och imorgon är det fredaaaag! :D Veckans bästa skoldag. Sovmorgon, hemkunskap och sen träning efter det. Super bra (y) Tror det kommer bli en super bra dag imorgon, det hoppas jag iallfall. Nu tänkte jag iallfall lägga mig i soffan och bara chilla. Plugga lite och se på tv.  Sedan ska jag diskutera om min mobiltelefon med pappa. Hahah, jag tänker iallafall inte ge mig, jag ska ha den jag vill ha ;) x)
 
Men nu får nu ni ha en fortsatt bra kväll för det tänker jag ha :D
Louis Tomlinson<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0