men tja typ ingen inspiration på rubrik haha

godkväll eller nåt, idag har varit en bra dag.

Nejmen idag har jag ju varit hemma och det har vart studiedag igen, hehe. Sjuuukt skönt!
Dagen har spenderats först med Frida och pluggat lite, chillat vid tv:n osv. 
& sen tog jag bussen med Jenny till stallet och va där tills halv 8. Men jag vet inte varför, men när jag skulle åka hem så typ fick jag värsta ångesten. Jag sa hejdå till Conce och det kändes nästan sorgligt hahaha. 
Lite sär, men jaa det kändes konstigt och jag var tvungen och typ säga att jag älskar honom och att han e bäst. xd
 
Ointressant, men det kändes nästan som det var sista gången jag såg honom eller nåt, fast jag ska träffa honom som vanligt igen imorn .. aja, skum känsla & lite ångest bara . 
vet inte vad jag skulle göra utan dig nu 
 

Vill bara säga att appen är pissdålig och funkar inte som den ska ,och sen att jag riiiider imorn (y)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0