Nu får jag sluta va så fetto

Ja verkligen, känns som jag gått upp lite under påsken ahahahhaha.
Men idag är det träning, workout. Inte ett dugg sugen på att spela innebandy, men det blir säkert bra när jag kommer dit! ;)
Jag har iaf inte gjort supermycket det här lovet, jobbat lite i stallet och så söndag & måndag. Ska dit igen imorn med Emma. Ska hjälpa henne sköta islänningarna & sen ska vi fota med hästarna. Har inte laddat upp bilderna jag tagit än så länge, men dem kommer snart. :) Har ju ty inga bra bilder på ridskolehästarna annars, och alla jag har är typ 1 år gamla. Så lite uppfräschning blir nog bra!!!
 
Tänkte även spara till en ny kamera(själv, visst är jag duktig?) . Kanske system, kanskee inte. Men den ska va mycket bättre än den jag har iaf. Vi får se hur mycket jag klarar av att spara till .
Spara pengar är lixom inte min starka sida haahhah.
Men ja, kollar runt på lite kameror på nätet och har hittat en del bra faktsikt. :D
Men mer om det lite senare, när jag själv vet mer haha. Kanske annars om inte det, spara till VK ridläger.
Fast vi får se ;)
 
Ska gå över till Emma igen snart.. vi gör typ ingenting men det är roligare att va med nån och göra ingenting än att vara själv och göra ingenting..typ xd
en Jenny på innebandyplan xd
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0