Ponnyridning

Ponnyridningen gick super bra. De kom ganska många även fast vi inte fått upp så mycket lappar än osv. Så det var jätte bra :D Alla barnen var super söta, det är så gulligt när vissa rider 3gånger var och ändå vill rida mera :3
 
Men nu taggar jag träning om ett tag. Ska bli super kul, bara det går bra så :I hehe.. Men är alltid nervös för att jag ska skämma ut mig när det inte är med mitt egna lag.
DM guld<3
gulligaste pownie<3
 
Imorgon är det måndag igen och dags för skola. -.- Är inte alls taggad på skolan just nu. Men det får gå. Efter det får jag iallfall träffa mina favoriter. Donja och Conce<3 Stannar i stallet ganska länge och rider lektion på kvällen. (y)  stalldag jao ;)
 
Men nu måste jag göra mig iordning inför träningen, vi höööörs :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0