@sängen

Ligger och slappar i sängen. Tittar på film,  bloggar och har jävligt ont i ryggen. Imorgon är det utvecklingssamtal=hata. usch och dessutom  är min mentor är sämst -.-' Undrar vad han kommer säga om mig. Säkert att jag är dum och är sämst. Hahah, men han gillar mig absolut inte. Och jag gillar inte honom. ;)
 
Fast det posetiva med att det är utvecklingssamtal är att vi är lediga! Wiiiihiiooo, as skönt (y) Så efter samtalet: hem och plugga. Sen stallet och lektion. Ska troligtvis rida Gatwick ¨:) Men nu ska jag avsluta den här veckan med att fortsätta chilla, så hörs vi imorgon. Hoppas jag överlever samtalet ;)
och dessutom får jag träffa denna sötisen imorgon<3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Suupersööt blogg har du!

2013-04-22 @ 06:37:05
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0