Hejsanhoppsan /J

Jag kör en spontanare och bloggar. hade lust med de och då gör jag det, hahah. x) Varning för liite rörigt inlägg.!

Men jaa, Den här helgen är det cup i Tyresö. det är så kort dit så vi sover inte över. Men iaf: 2matcher idag och minst 3imorn tror jag. Beronde på hur vi spelar. MEN DET ÄR GULD SOM GÄLLER. Men vi har vunnit första matchen mot täby med 2-0. Yeey! :D Så vi börjar bra och ska fortsätta så. och om ni undrar så spelar jag center istället för forward, omg!

Chillar hemma nu, nästa match är 3. Typ chillar och spelar hay day. Bäästa spelet ever, hehe.

I vilket fall så ska jag kolla med Frida om hon vill börja blogga som vanligt igen. ;) Hejdå för nu, så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Emelie Hellström

Hoppas du har en fin helg kram! :)

2013-09-07 @ 22:11:44
URL: http://www.mygirlywishes.blogg.se
Postat av: Emma

SV* Tack så mycket och jag kan inte mer än hålla med Frida <3

Hade ni det bra på eran vecka? <3

Kram

2013-09-08 @ 08:09:21
URL: http://emmaostensson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0