Here & now

 
Hej alla fina..nu så är jag ÄNTLIGEN  inne på datan och bloggar igen.
Såå skönt!
Iaf, jag är hemma idag. Ska egentligen vara i stallet på torsdagar men valde bort det idag för att kunna ge extra uppmärksamhet till underbaraste kaninen, jag har varit dålig på att ta hand om honom ORDENTLIGT, de senaste dagarna. Haft & göra och 0 tid över lixom.
Så idag offrar jag en av mina stalldagar. Jag ska borsta, motionera & städa buren.
Idag har varit en sådär dag typ, är ganska deppig över en sak just nu så det förstör mina dagar lite.
Men inga jobbiga lektioner iaf så det är skönt.
 
Har oxå tänkt på att det är ganska enformiga inlägg här på bloggen , eller vad tycker ni?
Jag tycker att alla dagens inlägg ser typ likadana ut hela tiden och är redigt trött på att skriva dem eftersom det känns så tråkigt. Asså jag menar; först morgoninlägg, sen blir det nåt på eftermiddagen & så på kvällen.
Rubrikerna blir typ "Godmorgon", "Idag", "Godnatt" , "Dagen" osv osv.
Försöker att lösa mitt lilla problem på nåt sätt haha. Me seriöst, det ser likadant ut varje jävla dag!
 
HJÄLP MIG NÅN, SNÄLLA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0