Komet 338

Detta är min älsklings Concordes pappa, Komet <3
-Sagohingsten !
 
Kollat bland MASSA artiklar om honom, han är ganska "känd" skulle jag tro ;)
 
Kollade även förut på en artikel där "Komets godkända söner" stod med, Conces namn var inte med där, så han blev alltså inte gokänd. Men nu när jag kollade såg jag att det fanns med ett russ jag faktiskt kände igen!
Minns ni vårat länkbyte med http://www.gartunarider.blogg.se ? Emma messade mig efter det och sa at ett av russen(August) hade Komet som farfar, Conces pappa (Conce är ju en gamling, 26 år) !!
Russets pappa iaf hette John Russ, och det namnet hitta jag bland Komets godkända söner. :D
Kanske inte så intressant eller nåt men det är kul att hitta sånna kopplingar.
 
Kolla här lixom, stamtavlan är tagen från Gartunarider & den andra från nån sida om Komet;
 
 
 
Jag kom ihåg när jag och Jenny släktforskade om hästarna i stallet osv osv. Superkul! Och vi hittade massor om Conces jättefina pappa ! :D
 
My sweetie♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0