Några favoriter :)

Tänkte visa er några av mina favoritlåtar.. ^Denna älskar jag verkligen, tröttnar aldrig. Musikvideon är ganska sorglig/fin.^ Avril Lavigne har jag lyssnat på sen länge ;) & When you're gone är en av dem bästa då. Kanske inte nyaste låten, men tkr den är jättebra :) ^Summer paradise, påminner mig sååå mycket om grällsta.^ Enda jag tänker på när jag hör låten, och den är sjukt bra (enligt mig) ;) ^Live while we're young^ Också en klar favorit, sen Bullen satte på den i stallet hela tiden förut. Spela roll om den är ny eller ej, gillar den hahah :P
 
 
Ja , det var några som jag gillar. Lyssnar inte asmycket på musik men dem här är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0