Tyska

Sitter hemma, pluggar och lyssnar music. Lite sådär alone, men ibland är det skönt. Tror jag avslutar dagen med att se nån film eller nåt sånt.. typ jätte chill? ;D
 
Dagen har varit bra.. Vanlig dag i skolan. valt elevens val och skrivit matte-prov. hehe, matteprovet har gått helt ok, men lite tveksam om jag klarar av A uppgifterna imorgon, men ajja ;)  sen bara varit ute med gosi-hunden och pluggat(tråkigt, men det känns skönt att ha det gjort). Men hade mycket hellre varit i stallet oså, känner att jag inte haft tillräckligt med tid åt Eddie den här veckan :/ men skolan måste gå före ibland, tråkigt men sant :/
 
mina inlägg är lite sådär tråkiga just nu, men det blir så när det inte är på topp i övrigt
bjuder på gamla bilder, på friendos<3
 
                                                              

Kommentarer
Postat av: CECILIA

sv: tack :)

2013-01-31 @ 20:05:21
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0