Erebos

Nu har en häst på VK flyttat.. Eddie/Erebos, han har blivit sällskapshäst vilket är väldigt bra eftersom han är så sliten osv. Men jag kommer sakna honom, jag blev ju aldrig riktigt fäst vid honom men jag tyckte endå om honom mycket. 
Nu får han iaf ha det lugnt & skönt & jag tror han kommer trivas jättebra!♥
 
För övrigt gör jag inte så mkt idag, åker till stallet o hämtar min Grällstatröja, sen kanske packa lite till. Allting är verkligen "tiptop" haha. Men allting är tvättat, mamma putsade chapsen och skorna, nya saker, o ja packlistan är nästan helt avcheckad. Så jävla taggad! Bara 4 dagar kvar nu... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så fin!

2013-07-17 @ 13:15:33
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0