Lite uppdatering

Har lust att uppdatera lite. Om vad jag gör och när jag kommer börja blogga igen osv.
 
Just nu är jag ute med familjen med husvagnen. För tillfället är vi i Västervik men innan var vi i Valdermarsvik. Chillar, solar, badar och typ åker båt. Och äter massor av glass, hehe. Men de är så himla gooott! Vi ska vara ute med husvagnen 6dagar till typ. Ska hinna med att åka till Kalmar också. Det här är en typiskt sommar ala min familj. Åker runt med husvagnen och så ;) Men det är lite mysigt, dock så blir det lite långtråkigt emellanåt.
 
Men nästa vecka då är det dags för GRÄLLSTA. Inte för att jag tror att ni missat det, Frida räknar ju ner dagarna här på bloggen ;) Men är riktigt sugen, kommer nog bli super bra. Bara jag får Rusalka kan det inte bli annat än bäst. Bästa Rusalka<3
 
Min sommarträning går super. Springer minst 4dagar i veckan. Och sen lite styrka på de. Och har jag lust så brukar jag bara dra ut och springa lite random. As skönt. +att jag inte vill tappa i kondition inför innebandysäsongen.
 
Tadam, känns nästan som jag skrivit en lång roman nu ;) Men ska tjata på lite till innan jag är klar, haha. Jag kommer börja blogga igen som vanligt efter att vi varit på vårat sommarställe och i Göteborg. Alltså typ en vecka efter grällsta. ;) Men kanske uppdaterar lite nån gång ibland om jag har internet och lust. Så ser det ut, så  får vi se när vi hörs igen, ha det braa :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0