rubrik saknas

HALLÅ, idag drar jag antagligen till hööks, och köper ny ridhjälm. Sen lite småsaker som ridstrumpor & ridhandskar. Måste ha de till Grällsta. Btw, Emma är på grällsta nu & jag är sååå avis! Men det är inte långt kvar till jag åker dit. Sista veckan packar man ju & sånt så då har man nånting att göra , oså förbereder man sig typ hela veckan. 
Aja, Gazela är nog ingen ponny för mig hahah, har bara lite panik över att hitta en häst & så tar jag bara nån. Men jag ska hursomhelst önska Polon för de är den hästen jag är iaf hyfsat säker på att jag vill ha. Sen får jag se lite
 
miss my boy <3 han som ALLTID ställde upp för mig, han försökte alltid, tyckte alltid att jag va bäst, ville aldrigmig nåt illa. Var det jag som svek dig? Varför försvann du?
 
Vi syns lite senare, trots mina planer för idag känner jag mig rätt deppig. Av olika saker. Men sånna dagar finns ju oxå... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0