Bra, bättre, bäst

Dagen har varit bäst! Fått min iPhone och haft en bra träning. As bra! Är faktiskt taggad på veckan, även fast den är kort ;)
 
Men ÄLSKAR min nya mobil, dock kan jag inte använda den än. Eftersom jag inte har något simkort än, men pappa har beställt det tror jag. Så får se när jag kan använda den, men känns as bra att jag har den iallafall :D Kommer bli min bff typ xd
Haha, Carro har även köpt en ny kamera och objektiv idag. Så hon ska fota min ridlektion imorgon=nya bilder. Bra va? :D
 
Och träningen gick super bra. Fast det var sjuuukt varmt i hallen och jag svettades som en gris. Hahah, men det var en ny tränare där. Vilket gjorde träningen mycket roligare och bättre än de andra träningarna.
 
Nu ska jag fixa några tidsinställda och sen sova tidigt så jag orkar upp imorgon! :D Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft, gonatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0