Gonatt

Det var as skönt att springa lite. Joggade ca 6-7km, bara lungt. Sen skönt att efter det duscha, äta tacos och glass. Och har även gått en mysig promenad mad Laikan.<3 Bra avslut på bra dag. :D
 
Kom på nu att det är uppvisning på ridskolan imorgon, har för mig att det var samling vid 9. Så ingen sovmorgon imorgon heller :/ Hahah, det är det jag längtar efter som mest just nu. Efter det ska jag iallafall träna. Beep-test och sen innebandy. Bara jag inte går av först så är jag nöjd. Hahah, fast kommer nog springa tills jag är helt död, ser det som en tävling typ. Mycket blir en tävling i mina ögon, hehe ;) 
 
Sen tänkte jag chilla ett par dagar, kanske va med nån kompis eller så. Inte anstränga mig sådär jätte mycket, njuta av sommarlovet xd Men nu ska jag lägga mig i sängen och underhålla mig med mobilen. Gonatt :*
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: liana

Det lät som en bra kväll! :D Blev nästan lite sugen själv på en springtur ;)

2013-06-15 @ 23:32:06
URL: http://lianass.blogg.se
Postat av: Madde Andersson

älskar att springa :)

2013-06-16 @ 16:32:05
URL: http://ricos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0