gröööööönan

Idag ska viii till GRÖNAN! Vi ska ha fett kul & det kommer bli skit nice. 
Men innan dess, tänkte jag berätta lite om mina första sommarlovsdagar. 
Jag har typ bara varit med först Emma & sen i söndagskväll kom Frida oxå hem! För er som inte har fattat det så är vi typ grannar oså. Så vi har typ chillat & sånt på dagen & handlat grejer till kvällarna. Då myser vi länge, o ser på film. ;)
Sen i fredags red jag sista hoppspecialen för terminen. Jag valde Kanel o Irina frågade om vi ville köra lite barbacka hoppning. Det var superkul! Har aldrig hoppat barbacka ordentligt förut, så det var superkul! Vi hade inte så många hinder, en kombination med en sockerbitsmur & ett räcke som vi höjde ett par gånger, det blev ett ENLIGT MIG högt hinder tillslut ;) Sen hade vi ett till räcke oxå . Så vi började ha skritthoppningstävling och jag & Emelie delade förstaplats. 
Sen hoppade vi lite mer, orkar inte förklara allt i detalj! ;) Men jag är nöjd iaf, det blev några vägringar men det var endast för att jag var lite osäker & sen kom vi över alla hinder endå . 
På framridningen(eller vad man ska säga) så ställde & böjde vi hästarna lite. I skritten mjuknade han faktiskt väldigt bra & då funkade det iaf... sen i traven & galoppen så failade det totalt, men jaja. Får göra bättre till nästa gång ;)
Det var iaf superkul !!
Men sen måste jag bara tillägga av nån anledning att hans galopp var AS SKÖN när man rider barbacka på honom. Det var verkligen som en gungstol!
 
 
Fina Cinnamon
 
Sen idag då, vi åker dit när det öppnar & hem typ halv 8. Uppdatering kommer på plats. ;) Åka allting typ. Fast är fortfarande skeptisk på Eclipse.. men antar att jag kommer åka den iaf. Hahha, superkul kommer vi ha. Jaja, ska fixa mig nu. Jenny kommer o hämtar upp 10.50 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas du får en bra dag på grönan! :D

2013-06-18 @ 10:30:12
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Jasmine Lundvall

Vilka fina bilder! :)

2013-06-18 @ 15:38:08
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Tuuli Elmgren

Fina bilder :D

2013-06-19 @ 07:44:48
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Annika

Jätte fin häst :)

2013-06-20 @ 13:00:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0