Jag får en iphone idag!!

Sorrysorry, jag hade feeeel,  Emelina och Agnes kommenterade att två av bikinsarna är från Bikbok och INTE från Gina ;)  Vilket är heelt rätt. Hahaha, så då vet ni, aja tycker iallafall att dem är snygga ;))) Funderar på den här färgen. Men annars vore vit sjukt snyggt, om jag nu kunde bli bruuun!
Men, inge mer snack om bikinsar just nu. Vi lämnar det ;) Idag är det distriktsträning som förhoppningsvis blir bättre än dem föregående. Aja, det är bara att kötta, visa vad jag kan typ x) hahah.
 
Annars så är det viktigaste idag att jag får min iphone, baaam, äntligen. #gladtjejhej Ska även försöka fixa skärmskydd och kanske skal om jag hinner. Aja, jag visar den för er sen, även fast alla vet hur en iphone ser ut ;)) Men ha en bra dag, det tänkte jag ha, så hörs vi later <3
 
bild från DM
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHHA! Köp viiiiit, då kan vi ju se antingen bleka eller riktigt bruna ut tillsammans ;) Även om den dör också var riktigt snygg! ;) :*

2013-06-02 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0