Chill

Just nu sitter jag vid TVn och kollar på nåt konstigt program.
Dagen har varit helt okej. Träningen gick sådär igen haha. Kände inte att jag fick till nåt bra. Men ska iaf spela match på söndag. Sjukt nervös !!

Men som sagt sitter jag vid TVn med la familia . Funderat på att göra några tidsinställda men fixar imorn. ;)
Jenny åker förövrigt till London imorn, hon ska ha bäst där. Avis :0

Jag vet att jag är usel på att uppdatera men tiden har inte räckt till så det har bara blivit massa slarvig update.
Ska bli bättre igen, promise ya!;) det beror ju även på brist på tidsinställda.

Vi syns senare eller imorn eller hur det nu blir , hade bra <3

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0