datan

Hej hej alla. Nu är jag äntligen inne på datan och bloggar igen! Grymt skönt.
Har iaf vart i stallet nu och det har varit skitbra. Känns bättre idag. För alla er som undrar så bråkade mamma & pappa och det är skitjobbigt. Asså jag klarar inte av det :/
Men inte mer om det nu, vill inte förstöra humöret ;)
 
Men i stallet borstade jag av Conce(hann inte mer) & sen mockade jag & gjorde rent vattenkopp & krubba. Lite så, han fick det iaf rent !
Tänkte även berätta om tävlingen som var i tisdags! Jag red ju Citrina om ni kommer ihåg och de gick sådär.
Hon blev lite stark i kombinationer och när vägen gick rakt fram lite längre(heheh, hoppas ni fattar vad jag menar)
Sen hann jag inte rätta galoppen på ett ställe så där blev det väldigt failat. Tror även jag borde ställt lite nogrannare i svängarna osv , hon tryckte sig lite inåt om ni fattar. Men annars gick det helt ok , slutade med 45 p. Vilket enligt mig är varken bra eller dåligt haha.
Men jag hoppas endå det går bättre nästa gång, vill nån gång kunna rida en klockren runda och känna känslan att det faktsikt gick bra.
Citrina
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

är den gråa ponnyn i headern Cyganek 2 från Grällsta? :D

2013-03-12 @ 10:17:20
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0