Godmorgon!!

Yes, nu är jag äntligen tillbax och förhoppningsvis Jenny oxå. Dock så är hennes mobil sönder & deras data har typ kraschat så hon har det lite jobbigare än mig haha.
Men idag ska jag iaf till stallet efter skolan och sköta min prins Concorde, sen skriva upp mig på lappen om rykttävling som kommer upp då, på min älskling såklart. Är ju egentligen med i US, så jag ska egentligen vara domare. Men rykttävlingar är superroliga så jag mååååste bara va med :D xd
 
(jag ser gul ut i ansiktet, jag vet)
Men nu så saknar jag faktiskt lite att blogga igen, alltså har den senaste veckan bara tyckt att det är en plåga att blogga. Och då ska man ju inte göra det, utan man bloggar ju för att det är kul!!
Men nu saknar jag skrivandet och ska komma igång igen. Hoppas ni tycker om det ;D
(inte min katt)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0